Välkommen tillbaka

Jaha, nu har jag äntligen kommit på lösenordet hit så nu kanske jag kan komma igång med bloggandet igen (jag vet, jag har sagt det innan och det gick ju inte så bra kanske). Det är så himla mkt smidigare att kunna blogga via telefonen så nu när allt fungerar igen så kanske jag kan fortsätta! Det är min förhoppning i alla fall! 

Mycket har hänt sedan sist jag skrev något och många saker har jag grämt mig så över att jag inte har skrivit upp och förevigat men så är det ibland. Det är svårt att hinna göra allt man skulle vilja och jag förstår verkligen inte hur andra orkar och hinner! Det känns som om jag knappt hinner med det viktigaste och även när jag hinner lite mer så är det verkligen på gränsen för man är så himla trött av vakna nätter och allt som hör småbarnsåldern till.

Nu ska jag försöka underhåla barnen en stund men jag tänkte återkomma när plutten sover. Då blir det lite bilder och lite snack..

/ Sandra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0