Plutten ett år!

Grattis plutten på din alldeles första födelsedag!!
Min lilla, lilla prins har hunnit bli ett år och jag fattar ingenting! Hur gick det här till?!

Han börjar redan bli stor, tog sina första steg 16 oktober och kan gå nu (om han vill) men han kryper oftast fortfarande.
Han är väldigt mammig just nu och vill vara i famnen hela tiden. Sitter man med honom på golvet så vill han sitta i knät och absolut inte på golvet framför mig :) 

Födelsedagen firade vi lite smått hemma med mamma och John på besök, lite hembakad drömtårta och kakor. Plutten fick en pulka, kläder och leksaker och vi fikade och jade det trevligt.

På lördag blir det kalas och då blir vi nog rätt många skulle jag tro. Funderar lite på vad vi ska bjuda på, tårta får jag ju göra i alla fall så plutten får äta det för första gången :)

Här är han helt ny, min lilla skatt:


Älskar dig min underbara prins!




/ Sandra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0