Vardagar

Även om jag tycker att det är lite tråkigt att lämna Lilla J på förskolan så är det för det första välbehövligt eftersom hon har behov av att leka av sig och inte nöjer sig med lugna lekar utan det ska vara fart och fläkt. Sen är det faktiskt väldigt mysigt att promenera dit tillsammans på morgonen och småprata lite :)

Har jag tur så sover skrutten lite hemma strax så jag kan få mig en tupplur också.. Känns inte som om fyra-fem timmar/natt räcker i längden.

Förresten, är det ngn som har nått bra tips på bra iPadfodral som skyddaripaden mot treåringars utbrott? Alltså ska den helst inte gå sönder av ett litet möte med vägg/golv eller av att "ramla" ner för trappan...

/ Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0