Riktig höstdag

Igår var det en sån där dag när man bara ville vara inne och mysa hela dagen, så lilla J fick stanna hemma från förskolan vilket så här i efterhand (eller ungefär fem minuter efter att vi bestämt det) inte kändes som en lika bra idé längre. Visst var det mysigt men en trotsig treåring har en tendens att, hur ska jag säga, förstöra mysdagar med sina utbrott och allmänt vrål och gap.

På eftermiddagen kom min kusin hit med sina två grabbar iaf så då fick dom ju leka och busa :) mamma kom också hit en sväng och hann nog bli ganska trött av barnens spring och skrik tror jag :)

Nu skall jag iaf göra i ordning mig och mitt lilla monster och sen ska hon köras till förskolan!

Lite mys blev det allt:

/Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0