Rastlös

Idag är jag rastlös och fastän jag vet att jag borde vila så känner jag mig superstressad och vill så gärna fixa och greja..

I källaren börjar lek/pyssel/gäst-rummet ta form, idag ska vi köpa en gunga och sen vill jag gärna ha en ribbstol till barnen. Pysselhörnan har fått ett skrivbord som hänger på väggen och jag måste bara få till det med förvaringen så att jag kan få lite ordning då allting ligger huller om buller ovanpå skrivbordet just nu..

Kanske ska försöka få tag på lite tyger eller presentpapper så jag kan klä om lite lådor till förvaringen, måste verkligen få lite struktur känner jag.

Kom förresten på att jag har mina mormors-rutor att pilla med också, så jag kanske kan virka lite idag.. Det är ju rogivande och jag kan sitta ner i lugn och ro :)

/Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0