Namngivning

Nu är vi hemkomna från Junis namngivning som var jättemysig :) så fint allting och massa god mat och tårta!

Jag hann få färdigt presenten i tid och blev riktigt nöjd med resultatet, hoppas att Juni kommer tycka om den när hon blir större :) Jag köpte ett smyckeskrin som jag gjorde om så att det blev personligt till Juni med hennes födelseuppgifter och i grunden använde jag en bit av tapeten som hon har i sitt rum.

Så kul att ha en plats där jag kan sitta och pyssla med mina grejer och får jag bara lite bättre förvaring så kommer det bli perfekt! Lite lättare att pyssla när man slipper ha allt nerpackat i flyttlådor så man knappt ser vad man har för material att använda sig av.

Här kommer bilder på presenten :)

/Sandra




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0