Julmust....

Julmusten är slut här hemma och jag har sån abstinens!!

Annars är det som vanligt, fullt kaos i magen där bebisen verkar försöka ta sig ut genom att sparka och trycka på alla håll och kanter. Har dock svårt att tro att det kommer fungera, även om det ibland känns som om magen ska spricka när det bultar som mest.

Idag är det iaf exakt två veckor kvar till beräknat förlossningsdatum så inom en månad borde lillskrutten vara här hos oss :) vilket betyder att jag borde packa bb-väskan och förbereda lite hemma kanske...
Eller så kanske jag ska... Å där ringde sambon och meddelar att han är på väg hem :) kanske inte borde bli så glad då han kommer hem för art han mår dåligt men det är svårt då det är mysigt att ha honom hemma hos mig :)

/Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0