Gratis är gott

Idag ska vi förhoppningsvis komma iväg och hämta två gravidboxar, man får nämligen lite gratis saker från olika ställen när man är gravid :) fet jobbiga är att man måste skriva ut sitt mail man fått från företagen och ta med sig det till affären man hämtar ut boxen på och våran skrivare är inte i funktion för tillfället. Vet inte riktigt hur jag ska lösa det men jag får försöka hitta någon under dagen som kan skriva ut dom. Om mamma kommer in idag kanske hon kan göra det. Den ena var man tvungen att ha ett medmera-kort för att kunna hämta ut så där får vi ta T's medlemsnummer å hoppas att det funkar med mitt namn ändå.

Sen tänkte jag kolla lite efter namngivningspresenter till lilla Juni som vi ska "fira" imorgon :) jag håller på med en personlig present till henne som ni kan få se efter imorn men tänkte att jag nog vill köpa ngt också. Förhoppningsvis kan vi hinna med att äta nått gott i stan också :)

Nu blir det frukost med min goding och sen ska hon till förskolan.

/Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0