Vardagen infinner sig

Idag började T jobba igen :/ riktigt tråkigt för vi har haft två veckor med underbart familjemys och man vill liksom aldrig att det ska ta slut..

Lilla J vaknade vid sex i morse när T var på väg ut genom dörren, åh nej tänkte jag, jag ville ju passa på att sova lite till eftersom lillen snusade så gott bredvid mig i sängen. Jag satte på tv:n till Lilla J och la mig i sängen för att bara sova en liiten stund till. Vaknade av bebisgnäll kl halv nio! Underbara lilla gosing som var så snäll å lät mamma sova så länge :)
Sen fick vi göra iordning oss och promenera bort till förskolan, det gick bättre än jag trodde att lämna henne där och det kändes väldigt skönt för jag var lite rädd att det skulle bli gråt å skrik.

Sen kom Frida och lille Grey på besök, lillen fick fina presenter och det var så mysigt att se Grey som var så himla glad hela tiden och bara sken som en sol :)
Mamma hämtade Lilla J på förskolan och kom hem med henne så slapp jag släpa mig ut i regnet en gång till, skönt faktiskt.

Det har gått bra idag för att vara första dagen hemma med två barn själv, hunnit börja med middagen, tvätta Lilla J's overall, ta disken och plocka lite här hemma, men nu är jag riktigt riktigt trött!

/Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0