Mysig men hormonell helg

Haft en mysig helg med min familj med bland annat bio, fika och en massa mys!

Börjar dock bli väldigt trött på att bära runt på den här magen nu.. Trött på hormonerna och att ha ont i hela kroppen, less på att må illa och framförallt fruktansvärt less på att inte ha ngt tålamod och vara gravid i största allmänhet...

Jag vet att "man" säger att vi kvinnor är gjorda för att bära och föda barn men jag kan verkligen inte hålla med om det. Det finns inte en möjlighet att min kropp är som gjord för det, inte en möjlighet. Ska bli så skönt när detta är över! Så snälla, kom ut snart lille bäbis!

Nu ska jag ta min käre fästman och krypa ner i sängen, sov gott!

/Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0