Mys och julmust

Sitter i soffan med julmust och pepparkakor, lyssnar på min sons snarkningar :) han ligger i sin vagga här i vardagsrummet och snusar så gott. Min underbara dotter är nynattad och min sambo ska strax kila ner till datorn och betala räkningarna.. Mindre roligt men nödvändigt. Nu börjar det mysiga med föräldraledigheten men samtidigt jobbiga då man har så lite pengar :/

Dom senaste dagarna har vi haft mysiga fikor och små rundturer på torget, trevliga besök och massa massa familjemys hemma! Barnen har fått fina presenter av släkt och vänner (foton kommer inom kort hoppas jag).

Nu vaknade lille plutten så jag ska ta och ge honom lite käk,
/Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0