En liten prins <3

Det tog inte så lång tid efter att jag skrev sist tills jag höll min lille prins i mina armar för allra första gången. Dagen efter (13/11) klockan 16,17 föddes han, en stor grabb på 4505g som var 53cm lång.

Och nu är han redan en vecka gammal (och en dag), och vi är hemma hela familjen tills på tisdag och bara försöker komma in i vardagen med två barn och allt vad det innebär.

Lilla J blev så glad när hon fick se sin lillebror för första gången, kärlek <3. Hon skulle pussa å sa att han var så söt, hon vill gärna bara sitta bredvid och titta på honom och kanske ge honom en liten försiktig puss på pannan. Mina fina goa ungar <3

/ Sandra


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilken liten guldklimp. Hoppas att det går bra för er hemma och att ni njuter över att vara fyra:). Hoppas att vi ska kunna komma ner och hälsa den lille välkommen till livet snart:). Sköt om er! Stor kram fia

2012-11-21 @ 19:40:22
Postat av: Sandra

åh, det hoppas jag med :) saknar er sååå mycket!! Massa kramar!

2012-11-29 @ 15:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0