Dagen, tyvärr utan bilder

Idag har vi haft besök av Lencha, hon hade med sig massa fina presenter till både Lilla J och Spykråkan. Jätte trevligt att sitta och prata även om treåringen i huset mest överröstade oss hela tiden :)

Sen var mormorn här en sväng också, trevligt det med. Sen kom hon ytterligare en sväng för att lämna en chokladkalender till Lilla J så nu har hon ngt att öppna i morgon :)

Annars har det varit tacosmys och sen familjemys i soffan framför filmen "modig". Den var riktigt bra och rolig, hela familjen gillade den.

Nu har vi nattat Lilla J och Lillen ligger också och laddar en liten stund i sin vagga. Jag själv är så trött så jag borde egentligen göra i ordning mig och gå å lägga mig jag med men det är så svårt att motivera att lägga sig tio i nio på en fredag på nått sätt.
Får kanske bli lite tv-tittande först, jag har ju trots allt en julmust som ska drickas upp :)

I morgon ska T iväg på fotbollscup så då blir det bara jag och barnen en del av dagen.. Känns inte så jätte roligt då jag sett fram emot helgen så mkt, men han är hemma igen vid tre eller nått så man får hitta på ngt då, kanske julpynta :)

Nu ska jag hämta min julmust, kanske att det slinker ner en och annan chokladbit också!

/ Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0