Trött tjej!

Idag är jag riktigt trött.. Börjar känna lite som att det kanske var dumt att börja jobba 25% men samtidigt känns det så skönt att göra något också. Man blir så himla isolerad och uttråkad när man går hemma och även om jag vet att jag behöver vila så är det liksom svårt att koppla av helt när man är hemma varje dag, hela tiden..

Imorgon blir det förhoppningsvis lite bäbisgos efter jobbet då vi tänkte åka och hälsa på fina Dina och hennes familj :) hoppas att Lilla J tycker det är okej att jag håller lilla Juni en liten stund i alla fall :)

Nu går mina ögon i kors så nu ska jag släcka lampan och sova. Imorgon tänkte jag få till en magbild så ni får se på denna tjockismagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0