Nämen HEJ

Det var inte igår... Det har hänt en del sen sist kan man väl konstatera, Eddie är kemiskt kastrerad, vi har hämtat hem Ninja, jag är gravid, varit sjukskriven i fyra månader och började jobba 25% idag. Säkert massa mer men inget jag kommer på just nu.. Jag tänkte inte gå in så mkt mer på detaljer kring varken graviditet, sjukskrivning eller kastrering just idag utan ville mest bara uppdatera lite snabbt och skriva att jag idag har sytt en gardinkappa till Lilla J's rum, den är egentligen lite för kort men ska testa den imorn så får vi se om den får hänga kvar där inne :) stolt är jag i alla fall över att ha lyckats sy en egen gardin på min nya Ikea symaskin. Om jag kommer ihåg det så lägger jag upp en bild imorn. På torsdag ska vi besiktiga husvagnen, går den igenom så drar vi raka vägen till gekås efteråt, ska bli väldigt mysigt att komma iväg lite med min lilla familj, dessutom väldigt skönt att inte behöva stressa runt i varuhuset utan man kan ta det lugnt och kanske gå in ett par gånger istället. Nu fick ni en snabb uppdatering, hoppas jag orkar skriva imorn så ni får se lite kort på gardinen och annat. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0