Snor och magont :(

Lillskrutten är förkyld.. Igen..
Så himla tråkigt, stackaren har svårt att komma till ro för är det inte magen som gör ont så är det snoret som gör det svårt att andas genom näsan :(
Hoppas på att det går över fort och att det inte är RS-virus som det skrivs så mkt om överallt nu!

Jag har haft många planer inför mellandagarna nu när T varit långledig. Inte mkt av det har blivit gjort.
Har massa barnkläder som skulle läggas ut till försäljning bland annat. Lillskruttens rum skulle tömmas så vi kan börja renoveringen där inne. Och massa annat. Men ja, nu har jag ju idag och imorgon på mig så vi får väl se vad jag hinner med :)

Hoppas ni får en underbar nyårsafton!
/ Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0