Äntligen Göteborg!

Igår åkte vi in till backaplan och nordstan. Backaplan var vi på häromdagen så där var vi bara in på Siba igår och bytte min julklapp, fick nämligen en ipig av T men han hade tagit fel kartong så vi var bara in snabbt och bytte den.
Sedan åkte vi till femman och jag fick äntligen gå till Åhléns och Lagerhaus!
Det blev inte så jätte mycket handlat men några fina saker hittade vi allt :)
Lilla J har ett underlägg från Åhléns på din plats vid bordet, ett rosa moln, så nu köpte vi ett till lillskrutten också fast ett blått moln :)

På Lagerhaus var jag egentligen ute efter teburkar men hittade inga, däremot hittade vi en kudde till soffan, en kudde/gosedjur till Jamie, ett par vantar till julgranen och en poster till Lilla J's rum.

Efter shoppingen åkte vi till Plaka och åt lite mat och sedan gick vi över till Bocca och åt glass :)

En mysig dag med min fina familj helt enkelt :)

/ Sandra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0