Stenungstorg, fika och lite shopping.

Var på möte med försäkringskassan idag angående min sjukskrivning. Man är ju alltid så nervös när man ska ha nått med dom att göra eftersom man hört så många skräckhistorier och man har ju tillräckligt med stress och dåligt samvete när man inte mår bra att man inte vill behöva hålla på och förklara sig för dom också hela tiden. Men det gick bra, min handläggare känns väldigt vettig, hon lyssnar och försöker förstå vilket känns väldigt skönt.


Efter mötet så blev det en liten fika med Lilla J, mamma, granny, Hanna och August :)

Sen en liten tur i ett par affärer där Lilla J fick massa fina kläder av sin mormor, tack så mkt mamma!


Imorgon blir det jobb igen, det känns kul samtidigt som jag är lite nervös eftersom jag börjat känna mig sämre igen :/ Börjar bli rätt less på detta nu.. Men snart är det över och vi har våran nya familjemedlem hos oss :)



Lägger upp en bild på dom fina kläderna som Lilla J fick av mamma idag <3 allt är från lindex som har så sjukt mkt fint just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0