Förskola, jobb och stranden

Trodde att jag postade detta inlägget igår men det gjorde jag tydligen inte, får skriva om det då då.

Igår var första gången Lilla J inte ville bli lämnad på den nya förskolan, men efter en stund så gick det bra och jag kom iväg till jobbet i tid.
Mamma och Granny kom förbi en snabbis för att säga hej då, Granny åker nämligen hem till Nya Zealand nu så man vet ju inte när man får se henne igen :( klockan sex imorse började hennes långa resa hem så jag hoppas att hon får sova på planen och att det inte blir massa förseningar å sånt där.
Efter jobbet så skulle jag hämta Lilla J på förskolan, då ville hon inte åka hem.. Men hon var inte så svårövertalad för hon var ganska trött så vi åkte hem och la oss och sov tills T kom hem från jobbet :) då slängde vi i oss ett par mackor, packade våra badkläder och drog till stranden :) Sen var det nästan bara för mig att stupa i säng, det tar på krafterna att jobba, även om jag bara jobbar 25% så märker jag sån otrolig skillnad från att vara helt sjukskriven. Men nu är det bara ca två och en halv månad kvar så det är bara att bita ihop antar jag.
Här kommer en mysig bild på mina finaste älsklingar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0