Hur mycket klarar man egentligen innan man ger upp??

Detta året har varit ett väldigt tungt och jobbigt år, fram tills denna veckan har vi ändå sagt att "vi har iallafall varandra, vi klarar vad som helst tillsammans.. Jag, Timmy, Joy, Shiva och Eddie.."

Nu har våran älskade Shiva somnat in för sista gången, och här står vi kvar, hennes familj. En splittrad och trasig familj.

Jag vet att det finns många okänsliga människor som helt saknar empati (även om dom själva tycker att dom är väldigt sympatiska och empatiska) och ödmjukhet, dessa människor kommer aldrig kunna förstå hur det känns att förlora sin hund. Som inte "bara" är en hund utan en familjemedlem, en vän, en stor del av ens liv och hjärta.

Ni som känner att ni absolut inte kan förstå, sluta läs då, just nu finns ingen plats för er ändå.

Shiva förstod när ingen annan gjorde det
Shiva höll mig sällskap när jag kände mig ensam
Shiva tröstade oss när vi var ledsna
Shiva lyssnade när jag behövde prata
Shiva följde oss när vi bad henne
Shiva litade på oss

Shiva <3 föralltid i våra hjärtan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0