Blogginspiration tack!

Det är antagligen ingen som läser den här bloggen längre, eftersom jag använt mig av posterous ett tag nu.. Men jag hoppas ändå att jag ska finna inspiration till att hålla den här bloggen levande.. Det går sådär hittills kan man väl säga.

Nu när jag dessutom är sjuk så har jag väl mindre motivation än vanligt. Halsfluss och öroninflammation :/ fick penicillin men den hjälpte tydligen inte så nu har jag fått en ny som jag började med igår. Lilla J äter också penicillin, och det gör även T, han har tydligen slem i lungorna.. Så nu är vi hemma hela familjen idag och troligtvis imorgon också då vi alla tre hostar upp lungorna ikapp..

Vilket härligt uppiggande inlägg, konstigt att ingen läser min blogg ;)

Jag ville lagt in en video när Lilla J visar hur gammal hon är men kan tydligen bara lägga in bilder, tråååk!

Får väl uppdatera med lite foton senare då!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0