Bästa kollegor och chef!

Jag har, som ni förstår, inte mått så bra dom senaste dagarna.. Att gå upp till tomheten hemma på morgonen har varit ett projekt, som inte verkar bli lättare. Dagarna på jobbet känns som år och jag bryter ihop titt som tätt hela dagarna.

Jag har haft ont i magen och varit orolig för hur jag ska klara av att jobba imorgon när vi har arbetstid 8,30-18,30.. Men vet ni vad, jag har världens bästa chef och kollegor som tyckte att jag skulle få vara ledig trots att vi är mitt i Sparbanksveckan! TACK! Ni är underbara!

Förhoppningsvis blir det Ullared imorgon så tankarna kan vara på annat för en liten stund.. Så nu kom jag på mig själv med att vara lite gladare bara för en sekund, då kom det dåliga samvetet.. Jag har inte rätt att vara glad! Denna berg-och-dal bana är inte rolig.. jag vill hoppa av!! NU!!

När jag orkar ska jag sätta mig och skriva ner lite mer vad som har hänt.. men just nu så orkar jag faktiskt inte utan ni får nöja er med mina negativa, osammanhängande inlägg sålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0