slipat lister iallafall..

Idag har jag bockat av en sak från listan: slipat listerna i Lilla J´s rum. Hade hoppats på att kunna måla väggarna på torsdag men inser nu att jag varit lite väl optimistisk.. Vi får väl se hur det blir imorgon. Man kan ju inte riktigt bestämma själv när man kan grejja då man har en bäbis heller, hon är ju lite för ung för att vara själv ett par timmar än så länge..

Idag har vi även varit på torget med mamma och moster Lotta, fikat och gått på marknaden en sväng. Sen vart det hem till nya lägenheten och grejsat med listerna och sedan middag på TiAmo. En trevlig dag helt enkelt!

Är trött idag så nu ska jag lägga mig i sängen och sova gott (hoppas jag)
Natti

Kommentarer
Postat av: Jos

Duktigt :) Kommer bli så fint när det är klart :)



Puss

2010-05-05 @ 13:08:14
URL: http://havesomerubbish.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0