mycket som ska göras..

Hinner knappt uppdatera här ju, är saker som ska göras hela tiden. Timmy kämpar på i badrummet och imorgon ska det kaklas, då kommer Ipren och hjälper oss. Sen är det Lilla J´s rum som ska donas med. Har inte hunnit göra nått mer där men förhoppningsvis kan jag grejja lite på söndag, kanske får tid till att måla klart taket och listerna iaf.

Vi har fått beställt bubbelbadkar nu också :) så om allt klaffar så kommer det nästa vecka! ska bli spännande. Hoppas det motsvarar våra förväntningar.

Imorgon ska vi till T´s farmor på kalas, sedan åker jag och Lilla J ut till Orust på min systers konfirmation, T kommer ut när han ocj Ipren kaklat färdigt badrummet. Sen blir det grillning ute hos pappa. Hoppas vi hinner med allt.

Nu ska jag mysa lite med min sambo i soffan innan det är dags att lägga sig. Har tyvärr inga kort att lägga upp då kameran ligger i nya lägenheten, vi har tagit kort på alla rum och även på badrummet medans vi renoverar. Kan vara bra att ha dokumenterat hur man gjort med vattenspärr osv.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0