Gudmor, vårsol och kladd

Igår var vi på torget med Jos, det var riktigt härligt vårväder så när vi kom hem satte vi oss på baksidan och njöt. Lilla J ville gå omkring så hon fick ha på sig sina sandaler för första gången :) och sin nya fina keps :)

Här är hon med sin gudmor :)



Sån glad liten tjej när hon får gå omkring :)



Sötisen:




Idag har jag varit nere i lägenheten och spacklat listerna i Lilla J´s rum medans hon var med mamma på torget. T har semester denna veckan så han är i lägenheten och renoverar badrummet, kommer bli superfint! När jag var klar åkte jag ner till torget och mötte upp mamma och Lilla J, vi käkade på eat och jag handlade konfirmationspresent till Linda.

Såhär fin kan man bli av burkmat: (Det är jättekul att ta i och bläsa allt man kan precis när man har skeden i munnen, har man tur så träffar man folket runt omkring också.. idag var det tyvärr bara mormor som fick en liten dusch)




Nu ligger hon och sover i sin säng, ska börja lägga henne där igen nu och så får hon komma över till oss när hon vaknar för mat på natten, mys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0