vilken sommar det blir!!

Det kommer bli en underbar sommar!! (peppar peppar, ta i trä).. Oj hoppas inte T läser det här.. han HATAR när man säger så :) men ibland får man gardera sig!

Extra-moster Ulle kommer hem en sväng från USA för att gifta sig och det ska bli sååå himla mysigt! Har inte träffat henne på hur länge som helst! Och det ska bli underbart att samlas allihop! mormor och morfar, Fia, Ulle och alla andra! Och desutom kommer ju en till liten bebis-skrutt finnas då med, ska bli kul att träffa lilla knodden :) Lilla J kan ju behöva ngn att leka med :)

Som om inte det här vore tillräkligt bra (vilket det givetvis är!) så kommer även Granny hit i sommar! Henne har jag ju inte heller träffat på hur länge som helst! Jag längtar verkligen till sommaren, fast jag vill inte att Lilla J ska växa iof så det kanske är dumt att längta.. Ska ta till vara på tiden ist tror jag :) Svårt att hinna det bara!

Tänk att hon snart blir 6 månader! inte klokt!

Det är roligt nästan jämt.


Kommentarer
Postat av: Jos

Haha jag som säger peppar peppar hela tiden :D



Åh sommar, jag längtar. VÄRME OCH SOL, GE MIG!!!



Puss

2010-03-10 @ 21:30:12
URL: http://havesomerubbish.blogspot.com/
Postat av: Mor-Mor

Vi skall ha en helt otroligt underbar sommar. Med alla dessa saker framför oss kan det väl inte bli annat en detta. Längtar.

2010-03-10 @ 22:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0