Shopping på Överby!

Igår var jag, mamma och Lilla J på Överby för att kolla om köpcentret var något att ha, det var det! Fanns ju hur mycket affärer som helst. Tog verkligen hela dagen att ta sig igenom :) Men kul var det! Och Lilla J fick massor med saker (som vanligt). Jag fick ett par sandaler och ett par byxor av mamma, tack :)

Som sagt så var det en heldag och Lilla J var såå trött i bilen på vägen hem, stackars liten! Hon somnade till slut iaf och sen var det nästan direkt i säng när vi väl kommit hem.

Jag och mamma packade upp allt vi handlat medans T nattade Lilla J, älskar att rada upp dagens köp och gå igenom vad man handlat :) Ett intresse som inte delas av T som inte var så jätte impad när han kom ut i vardagsrummet och det låg grejjer över hela golvet :/ alla påsar låg huller om buller och jag hade ju tagit av alla lappar och sånt från sakerna.. hehe..

Har dock städat upp allt idag :)

Lilla J vet att det är bäst att ta hand om mormors plånbok! Det är där pengarna finns ;)



Såhär är också normalt att göra innan man åker hemifrån, eller?
Se så oskyldig Shiva ser ut, hon skulle väl aldrig hoppa upp i soffan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0