Nedrans kartongjäkel!

Fingrarna rusar över tangentbordet när jag för tredje(!!) gången idag uppdaterar bloggen! :O sa jag föresten att jag även har handlat, tvättat, lagat mat, gått ut med hundarna och säkert gjort en massa mer duktiga saker? Förmodligen inte.. förresten så kan det ha att göra med att jag varit sjukt stressad hela dagen.. har inte ens haft ro till att bajsa klart så nu sitter jag har med halvtömd tarm och har lite småont i magen :/ Men det var ju inte det jag skulle skriva...

Lilla J har så himla mycket olika saker som står framme och i en tvåa så kan det kännas lite trångt då, så jag skulle vara duktig och rensa bort lite saker. Jag bad T (ja, när jag säger att jag skulle vara duktig och packa undan så menar jag givetvis att jag var duktig och VALDE vad som skulle packas undan och sedan fick T till att göra det.. noga då!) packa ner hennes gunga (eller babysitter eller vad det nu heter) När jag kom ut till vardagsrummet och såg hur han hade packat så såg det ut såhär:



Nu vet jag inte vad ni tycker men enligt mig så är inte den här gungan nerpackad.. eller? Jag drog en djup suck och sa något klyschigt i stil med, ska man ha något gjort så får man göra det själv eller nått sånt..

Jag kan ju tala om för er att det tydligen var något fel på kartongen som vi hade hemma.. kanske har den krymt eller något för det var helt omöjligt att få ner allt i den. Ni kan ju tänka er T´s lycka över att jag inte heller lyckades men ni måste väl ändå hålla med om att det här är något bättre nerpackat.. eller???

Jag blir galen!


Kommentarer
Postat av: Spanx

Jag hejjar på Timmy!

2010-03-17 @ 21:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0