Mys med promenad och fika

Jag, hundarna och Lilla J tog en promenad med Jos till torget för att fika med Frida och Lille A. Vi mötte upp mamma och Jimmy för en fika och sedan tog vi en promenad runt på torget innan vi gick hem. Det var ganska skönt ute men när man stod stilla så blev det lite väl kallt.

Idag hade Lilla J på sig sin fina vårjacka :) Den är ju så himla fin!


Hon älskar sina ankor :)


Jag har så många idéer till nya lägenheten nu så jag hoppas vi har råd att iallafall genomföra några av dom :)
Specielt i Lilla J´s rum!

Nu blir det en öl och lite mys med sambon!

Kommentarer
Postat av: Mor-Mor

Kanske ska köpa ankor i d f nappar =). Hoppas ni får en mysig kväll.

2010-03-20 @ 20:54:21
Postat av: Frida

Åh kul att se er blogg, vad fin!!

Mysigt att träffa er på fika även om d blev lite stressigt ;) Sen är ju hennes jacka så snygg, vi är lite avundsjuka..hihi

Min bebis vill ochså heta lille A, fast d känns mer som stora A snart :P

Kram

2010-03-21 @ 12:10:26
Postat av: Sandra

frida: Tack :) va kul för jag skrev lille A först men sen ändrade jag, ska ändra tillbaka igen då :)

Kram

2010-03-21 @ 19:56:02
URL: http://mybloggmyrules.blogg.se/
Postat av: Frida

Hihi :D

Vi får ta och boka in middag här nån helg, så kan A visa J sin alla sina badankor som han samlar på..

Krams

2010-03-23 @ 09:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0