Mamma-träff med tillhörande bäbisar

Idag har jag och Lilla J varit hos Josefin och Lille H med massa andra mammor och barn :) Jätte mysigt var det verkligen och Lilla J och Lille H hade allvarliga diskutioner varvat med att bara hålla handen och titta in i varandras vackra blå :) sötungar!

Sen tog jag och Josefin med oss våra familjer på en promenad, trevligt! Bäbisarna sov en stund och vi fick rört på oss :)

Lilla J var jättetrött när vi kom hem och hon hade svårt att komma till ro, kanske vart det mycket intryck idag med massa människor. Men efter en stund så fick T henne att somna iaf så jag hoppas hon sover gott hela natten nu, hon har varit lite kinkig på nätterna ett tag nu.. vaknat å varit ledsen lite nu och då..

Vi har ju börjat med lite smakisar och så med och det går bra faktiskt, hon gillar mat :) men idag provade jag banan-gröt och det var ingen favorit direkt.. Är väldigt mysigt att mata henne faktiskt, jag trodde inte jag skulle tycka det eftersom jag tycker det är så mysigt att amma och detta är ett steg närmre att sluta amma :/ Men det ska väl gå bra det med :)

Har börjat med p-piller får ca två veckor sedan med så jag har sån satans mensvärk som kommer och går.. hoppas verkligen att det försvinner snart för det är riktigt jobbigt faktiskt..

Imorgon blir det mormors-dag eftersom hon var sjuk i onsdags :) Då blir det en tripp till Överby köpcentrum, några tips på bra affärer när man ändå är där? Tror inte jag varit där någon gång.

Har ingen bild från idag men jag har en från häromdagen :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0