Hälsa på Lillan, promenad, sim..

Idag har vi haft lite mysig mamma/barn-träff hos Lillan :) (Lillan, Lilla F, Josefin, Lille H och så jag och Lilla J) Jätte mysigt var det! Sen tog jag och Josefin våra barn på en promenad. Härligt att komma ut lite och dom små skruttarna sov i princip hela tiden :)

Lilla J har faktiskt sovit riktigt bra idag, först en och en halv timme nästan vid tio och sen lika länge i vagnen vid tre.. Har ju ingen annan bebis att jämföra med men för min bebis är det bra iaf :)

Sen var det dags för babysim och det gick bra! Än så länge verkar hon ha kvar dykreflexen så vi kanske inte behöver börja hoppa i från kanten för att lära henne dyka. Hon dök två gånnger idag (med min hjälp givetvis :) och visst blev hon lite ledsen men det gick över rätt så snabbt!

Det har varit en jätte mysig dag, och det gjorde gott för både mig och Lilla J med en lång promenad! Tack för det Josefin och Lille H :)

Nu ska jag nana, så mysigt att krypa ner bredvid Lilla J när hon ligger och sussar :) Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0