Grattis på 6-månaders dagen Lilla J <3

Men du måste skoja! Hon kan inte vara ett halvår redan!? Helt sjukt är det ju.. Det var ju bara några veckor sedan hon låg i sina stl 50 kläder och tittade på mig!

Nu är hon stora tjejen som sitter själv, äter mat, skrattar och har sig!

Jag älskar henne mer än jag trodde var möjligt, hon är verkligen en liten ängel! (å jo, hon kan när hon vill!)
Snuttegrodan..

Idag har vi firat genom att åka med mormor ner till torget och fikat och fått presenter :) (av mormor såklart) Hon fick en leksak som man kan sätta fast på bordet med sugpropp (perfekt så man slipper plocka upp allt från golvet hela tiden), och en liten tiger-skallra :)

Sen var T´s mormor och morfar här en sväng och lämnade en jättesöt tröja som Lilla J kan ha till sommaren :)

T var på bräckboden idag så det blev visst lite kakor :) mums!

Förresten så kom mineralsminket i brevlådan idag :) så ska försöka prova det imorgon och skriva en recension!
Krams

Kommentarer
Postat av: Jos

Åh spännande med recension :)



Mmm, kakor... dreggel.



Puss

2010-03-17 @ 20:12:33
URL: http://havesomerubbish.blogspot.com/
Postat av: Therese

Tiden går så himla fort. Jag tycker inte man hinner med ;) Kram

2010-03-17 @ 20:22:33
URL: http://tesslovelydays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0