Göken!

Idag har vi tagit en tur till Göksäter, jag, Lilla J, mamma och moster Lotta. Det var jätte trevligt och man hittar ju alltid nått fint.. Bland annat hittade jag en jätte söt träskylt till Lilla J´s rum som det står älskling på. Kan ta kort på den imorgon och lägga upp, den kostade 49.50:-, ingenting! Det fanns massa olika texter att välja mellan.

Annars har det väl inte hänt så mkt direkt, köpte en jättesöt "första bok" till Lilla J också.. Ja, jag vet att jag redan har, men den va SÖT! Det var NALLE PUH, ju!

Jag har suttit och fyllt i den en del nu :) Svårt att komma ihåg, känns som om hon alltid varit så snäll och sovit gott och inte gråtit eller varit jobbig.. men när jag läser tillbaka i mina anteckningar så har hon ju inte alltid sovit till fem-sex på morgonen, hon har ätit mer gånger på en natt :O Man glömmer snabbt minsan.. Snart lär jag väl glömma graviditeten och förlossningen med och kanske skaffar en till.. ne, bäst jag läser journalen från förlossningen!

Kommentarer
Postat av: Mor-Mor

Men får nog be Timmy gömma undan den där journalen, vill ju ha flera små änglisar...Tack för i dag föresten..Puss

2010-03-12 @ 22:47:27
Postat av: Jos

Vi vill se, kort på skylt! Vi vill se, kort på skylt! :)

2010-03-13 @ 22:35:40
URL: http://havesomerubbish.blogspot.com/
Postat av: Sandra

Fixar kort imorgon istället.. Lillgrodan har inte varit så glad idag så har inte hunnit dona med det :/

2010-03-14 @ 00:17:34
URL: http://mybloggmyrules.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0