Försäkringsträsket

Idag har jag suttit och försökt gå igenom alla räkningar vi har och det tar sin tid kan jag säga! Tänkte jag skulle få ordning på allt så vi vet vilka utgifter vi har nu när vi snart flyttar.. Kan ju säga som så att försäkringarna är ju inte helt roliga att försöka jämföra, specielt inte när man har hur många olika försäkringar som helt.. hur mycket behöver man försäkra egentligen?

Vad har ni för försäkringar?? Har ni tex livförsäkringar på er själva?

Vi har försäkring på hundarna, Lilla J, Hemförsäkring, Bilförsäkring, T har gennom jobbet men eventuelt behöver vi extra på honom, mig har vi nog inte heller på än men kanske bör man ha det? (kanske räcker att ha på T? :p) Sen ska vi väl ha försäkringar på dom nya lånen vi tar nu vid lägenhetsköpet?

Det blir lite pengar när man lägger ihop allt..

Mami var här idag och åt frukost med oss, jätte mysigt. Lilla J åt gröt och sedan sov hon medans vi åt frukost. Jag hann gå ut med hundarna också så jag slapp släpa med Lilla J ut i tråkvädret.



Igår var Martin här och fotade Lilla J :) Måste ju ha halvårskort ju! Jag är helt övertygad om att det blev helt fantastiska kort, som vanligt :) Ska se om jag inte kan lägga upp några kort sen när jag får dom :) Tack Martin för fotograferingen, och ha det så himlans bra i USA!

Imorgon kommer mamsen hit tror jag :) och jag tror att pappa kommer hit innan jobbet också, ska bli trevligt!


Lilla godingen! Världens sötaste och underbaraste lilla tjej! Och hon är BARA MIN! Puss


Kommentarer
Postat av: Jos

Hon är världens sötaste! Men vad säger T om att hon är bara din? ;)



Men mest din, helt klart! :D



Puss

2010-03-22 @ 21:48:06
URL: http://havesomerubbish.blogspot.com/
Postat av: Sandra

han läser ju inte bloggen så han säger inte så mkt :)



Puss

2010-03-22 @ 21:56:34
URL: http://mybloggmyrules.blogg.se/
Postat av: Jos

Nej just det... men jag trodde du skulle tvinga honom att börja? :D



Puss

2010-03-22 @ 22:13:22
URL: http://havesomerubbish.blogspot.com
Postat av: Mor-Mor

Oki om hon är din men jag får väl lååååååååna ibland =).. Ses i morgon då..puss

2010-03-22 @ 22:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0