Duktig tös!

Idag har jag hållt igång vill jag lova! Dammsugit, städat, tvättat, diskat, handlat, lagat mat, kammat Shiva, gått promenad två gånger.. Mmm nu ska jag bara slappa en stund innan sängen!

Mamma har varit här idag också, mys! Tog en promenad och handlade i det fina vädret. Fick beställt mineralsmink också, ska bli himla spännande att prova! Hoppas verkligen att det är så bra som jag tror att det är :)

Ska återkomma när jag provat produkterna och ge en liten recension.

Imorgon ska det bli fint väder hoppas jag! Då ska jag gå promenad! Ja, det SKA jag!

Kommentarer
Postat av: Mor-Mor

Du måste ligga på minst 100% nu =))))) du är såååååå duktig.

2010-03-15 @ 22:24:35
Postat av: Jos

Va duktig du är gumman! :)



Blir spännande att läsa recension på sminket! Får se om ja kanske också ska prova, men jag fegar och väntar tills du testat hehe ;)



Pusspuss

2010-03-16 @ 09:19:26
URL: http://havesomerubbish.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0