Söndag

Jaha, då lider helgen mot sitt slut och imorgon börjar allt om igen. Snart är det iaf tisdag och dags för babysim igen :)

Fick iaf en mysig avslutning på helgen i form av middag på Harrys med min lilla familj, Mamma, John och Jimmy. Det var trevligt, skönt att slippa laga mat också :) Var nere på torget i förmiddags också (om man nu kan kalla det för förmiddag när klockan är ett?) och tog en fika med mamsen å john, sen gick jag lite i affärer och stötte till min förtjusning på Jos och hennes mor på cubus. Självklart passade jag på att tvinga på dom mitt sällskap tills jag blev hämtad av T.

hmm.. jag hade massor som jag hade tänkt skriva om men nu har jag ju glömt bort allt.. :/ Minnet är inte vad det borde vara.. först graviditeten å nu ammningen, men vad ska jag skylla på efter det då? Om nu inte minnet mirakulöst återställs så fort lillan slutar hänga i pattarna så känns det ju som om jag eventuellt ska försöka hitta något annat att lägga skulden på.. för åldern känns väl lite väl tidigt att skylla på.. eller? jaja, om jag kommer på vad det var jag tänkt skriva så återkommer jag :) annars så får ni sova så gott!

Krams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0