Promenad, fika, torget.

Idag fyller Moster Lotta år! grattis till henne! hon e riktigt gammal nu men kul att hon fortfarande hänger med hyfsat iaf. (inget hem på några år iaf). Tog en promenad dit med mamma, Lilla J och hundarna, riktigt mysig promenad! Fikade lite och sen fortsatte vi ner till torget, kollade lite i affärer och sen mat på Tiamo.

Så mysigt att vara ute med vovsingarna när det är snö! Dom älskar det verkligen. Busar och har sig :)

     


Idag satt Lilla J för första gången i en Hokus Pokus stol :) Med egen sked dessutom, fast hon hade ju tyvärr inget på den. Hon börjar bli stor min lilla sessa. Och som hon har pratat idag! Hela dagen har hon hållt på och jollrat, hehe.. Det låter så mysigt när hon sätter igång, så roligt! Hon är nästan alltid glad med, det är helt underbart.

 

Förresten så har jag fått lite finare design på bloggen nu :) Josen-gosen som hjälpt mig! Nån dag kanske jag kan ta och fixa sånt själv, men tills dess är det ju bra att ha en sådan duktig och snäll jos. puss på dig!

Vi var ju på babysim igår också, det gick bättre. Så det känns som om vi gör framsteg hela tiden. Det blev inget dyk men vi fick lov att skvätta vatten på henne med en leksak, både i ansiktet och över huvudet (så det rann ner över ögonen). Förhoppningsvis så går det bättre och bättre hela tiden nu så att man kan dyka snart. Efter sex månader så måste man ju lära dom dyka på ett annat sätt eftersom reflexen försvinner då så förhoppningsvis hinner vi innan det.

Kommentarer
Postat av: Mor-Mor

Det är då en sagolik tur att din moster älskar dig, jag menar hmm =))))..Och japp vi hade en fin dag med en låååååååååång promenad, och hundar som skulle tränas i snödjup...

2010-02-13 @ 10:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0