Inget bajs :(

Nu har Lilla J inte bajsat sen i tisdags, och det börjar kännas lite jobbigt.. Inte så att hon verkar ha ont men hon har svårt att komma till ro och somna. Hon har aldrig gått så här länge utan att bajsa så jag förstår inte varför? Nu har hon iaf äntligen somnat så jag hoppas att det händer nått i blöjan inatt. Dom ska ju inte kunna bli förstoppade när man helammar :/ Jag som hade tänkt att hon skulle få börja med smakisar nu i helgen, det vågar jag inte innan magen har satt igång igen.

Sen blir man ju så nojjig så fort det är något med lilla sessan, man börjar tänka massa hemskt som man inte borde :/

Nä,  nu ska jag äta potatisgratäng och kolla på TV så jag slipper oroa mig en stund, får ju så ont i magen :(

Kommentarer
Postat av: Jos

Men lilla gose! Hoppas verkligen magen kommer igång snart! Puss på er!

2010-02-28 @ 22:08:01
URL: http://havesomerubbish.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0