Plask, plask

Idag har vi varit på babysim, det gick jättebra! Lilla J lekte och skrattade :) hon dök utan att bli särskilt ledsen, lite blev hon men det gick över fort. Så himla roligt var det. Jag som trodde att det skulle vara jätte jobbigt idag eftersom vi inte varit där på ett par gånger men det gick bättre än någonsin! Duktig liten J!!

Idag har vi även haft hatt-tisdag. Lilla J har haft på sig diverse huvudbonader och jag har tagit foton på några av dom:




olika grimarser hör till olika huvudbonader.. Vilken modell! Snacka om att sälja plaggen!

min lilla sessa! sötnosen!

Idag fick vi även finbesök av min farmor och farfar. Lilla J fick två fina jamasar och vi fick en trevlig fika! Tack för det :)

Nu är det tvtajm och sedan läggdags!
Natti

Kommentarer
Postat av: Jos

Söt hon är :)



Haha typ dagens outfit ju nästan :)



Pusspuss

2010-04-27 @ 22:21:54
URL: http://havesomerubbish.blogspot.com/
Postat av: Mariah (Timmys kusin)

Hej! Vad söt hon är er lilla sessa! =) Min stora tjej stod just å kikade på henne oxå... Då berättade jag att: "Det är din syssling"!

2010-04-28 @ 11:50:09
Postat av: sofia draganis

ville bara säga att jag kikar in på din blogg ibland och läser om ditt spännande liv, du har en väldigt fin liten dotter :)

2010-04-28 @ 13:33:51
URL: http://sofialilla.wordpress.com
Postat av: Sandra

Jos: hehe, ja, kul när hon posar också :)



Mariah: tack :) hon är underbar :) hehe, ja det är det ju, hoppas dom kan träffas ngn gång :)



Sofia: tack så mkt :) kul att du läser!

2010-04-29 @ 09:22:36
URL: http://mybloggmyrules.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0