Påskhelg!

Ja, jag har varit dålig på att uppdatera bloggen nu under påskhelgen men jag ska försöka ta igen det i veckan :) Det har varit en jättemysig helg, det är så mysigt när T är ledig så man kan hitta på saker hela familjen :)

I fredags åkte vi in till GBG och bytte till sommardäck, sen hälsade vi på hos T´s mamma en sväng innnan det blev mumsig middag på Plaka :) gott som vanligt! Mamma, John och Jimmy följde med till restaurangen också. Sen blev det utgång för min del, första gången sedan vi fick Lilla J. Det var faktiskt riktigt roligt! Det blev naturligtvis baden :) Förfest hos Victor och Carro och sen mys med Jos på baden,, ja, mys, vi e gamla, vi orkar inte festa, vi sitter och myser när vi är ute :) Tack för en bra kväll jovs :)

I lördags så åkte T och hämtade Mc donalds till mig och Jos, som kom ner och åt med oss. Dada kom ner en sväng efter jobbet med. Sen tog vi en liten famlijepromenad till torget och handlade god middag (kycklingsallad, ägg, bacon, champinjoner, och massa gott) även fruktsallad blev inhandlat. Sen hade vi bara myspys med våran lilla familj tills det var dags för Lilla J att nana.

I söndags tog vi en tur till torp med Mamma och John. Fick köpt en jättefin jeansväst till Lilla J som jag hittade på Överby men som inte fanns i hennes storlek då. Åt lite lunch och sedan bar det av hemmåt igen.

Idag fick vi trevligt besök av T´s båda syrror och mamma :) Kul att Lilla J var på ganska bra humör när dom var här :) Sen har vi bara tagit det lugnt, en liten promenad bara och så ätit lite tacos.

Nu blir det mys med T innan det är dags att lägga sig, får ju inte sovmorgon imorn nu när T börjar jobba igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0