Måndagen är över, Woho! :)

Det är inpräntat långt in i ryggraden att måndag är en hemsk dag, så även fast mina dagar ser ungefär lika dana ut oavsett namn så har jag enormt svårt för just måndagar. Det ligger väl i människans natur helt enkelt..

Men nu är den slut! Och den var faktiskt inte så hemsk ändå, gått promenad med mamma, myst med min underbara familj och kollat på avatar! Den var riktigt bra, precis som alla säger!



Har du inte sett den? se den!

Nu ska jag krypa ner i sängen bredvid min lilla underbara dotter!
Natti

Kommentarer
Postat av: Jos

Åh, måste se den också ju! Är den värd att köpa eller ska man bara hyra den? :)



Puss

2010-04-27 @ 22:26:52
URL: http://havesomerubbish.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0