Kolla badrumsmöbler, grillning och flytt-tankar

Igår vart vi på Plaka och åt god mat :) Vi åkte till Svenska hem i kungälv och köpte en ny soffa med, så om ni vet någon som vill ha en soffa så kan ni ju höra av er! dock så har lilla Eddie kissat nere på ena hörnet av den, men det kanske går att få bort (jag har inte gjort något helhjärtat försök om jag ska vara ärlig) jag har mest sprayat på rengöringsmedel och inte engagerat mig så mkt.

Lilla J på Plaka



Idag har vi varit en sväng till garaget, tack Tommy för hjälpen med bilen :) Den lät konstigt när man svängde men som tur var så verkar det bara varit en slang som behövde sättas fast lite bättre!

Sen åkte vi in till stan och kollade på badrumsmöbler och kakel. Vi mötte upp Annie också så Lilla J fick träffa sin farmor en stund :)





Sen åkte vi till Kalle och Cissi och blev bjudna på grillat och kaka :) jätte gott var det, tack så mkt :) Trevligt att träffas också, framförallt barnen! Mitt "lilla" gudbarn är ju stora tjejen nu! :O

Idag har jag även hunnit lägga ut vagnen på blocket, så får vi väl se om den blir såld.. tänkte att jag skulle försöka rensa lite här hemma nu innan flytten, blir så lätt att man bara packar ner allt annars och så tar det bara massa plats.

På tal om flytt så får vi ju lägenheten på fredag :D Ska bli sååå kul! Jag längtar som en galning!!

Nu är klockan mycket så jag ska väl försöka väcka T och se om han vill följa med in och lägga sig i sängen istället för soffan. God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0