Det ni alla väntat på!!

Som ni säkert redan vet så har vi tatuerat oss i veckan som var, nu har jag tagit bilder och tänkte lägga upp så att ni kan få ta del av dom :) lite glansiga eftesom vi är duktiga och smörjer in dom!



Måste ju bara få berätta det komiska kring min tatuering.. eller komiskt å komiskt.. typiskt kanske är det rätta ordet. Jag är ju som ni kanske vet inte världens tåligaste person, och att pipa och gny när man har ont är inget jag skäms direkt över. Jag visste ju att det inte skulle vara helt smärtfritt att tatuera sig men det kändes ändå som att jag skulle klara det ganska bra (man har ju fött barn liksom, hallå eller!) Och jag tycker nog att det gick ganska bra, Vladimir sa att jag var en kämpe :) Men jag kände att jag inte hade turen på min sida när han säger att det inte går lika smidigt som det "ska" göra.. Han får nämligen trycka jätte hårt samt köra på samma ställe tre-fyra gånger för att det ska hända ngt. Innan sa han att konturerna var det som skulle kännas mest men då sa han också att det skulle gå snabbt.. det gjorde det inte.. tydligen har jag superhud, plus att han (när konturerna är klara och han har bytt nål) säger att han tror att det var ngt fel på nålen :O

haha.. men jag kan säga så här: blir det ngn mer tatuering så blir den hos Vladimir!



Får väl lägga upp bilder när dom har läkt ordentligt också :)

Kommentarer
Postat av: Mormor

Så jätte jätte fina är dom..Vad ska ni göra nästa gång hehe

2010-04-19 @ 22:13:22
Postat av: Mariah (Timmys kusin)

Hej! Vilken fin blogg! Å jättesnygga tatueringar! Kan tänka mig att dom kändes! Själv har jag ingen... men funderar på att tatuera in barnens namn...

Mvh Mariah

2010-04-19 @ 22:15:00
Postat av: Jos

Fina dom är :)

Puss!

2010-04-19 @ 22:15:50
URL: http://havesomerubbish.blogspot.com/
Postat av: Sandra

tack :)



mariah: tack så mkt :) ja, det var inte helt smärtfritt.. men det gick ju över snabbt. Mamma gjorde en med blommor och så min å min brors namn, jättefint :) tycker absolut du ska göra en!

2010-04-19 @ 22:18:54
URL: http://mybloggmyrules.blogg.se/
Postat av: Fridus

Åh snygga! Kram från mig och A

2010-04-20 @ 12:37:49
Postat av: Moster Fia

Jättefina!!! Förstod att det inte var helt bekvämt, men du satte ju inte din i smärtcentrum som jag gjorde på ryggen. Inte skönt... Stora kramar fia.

2010-04-21 @ 11:20:36
Postat av: Therese

Riktigt snygga!!!

2010-04-21 @ 22:28:54
URL: http://tesslovelydays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0