deppig

Hade inte tänkt att uppdatera bloggen idag eftersom jag inte har något roligt att skriva. Känns inte lika kul att lägga upp ett inlägg där man skriver om att man är deppig eller nedstämd eller så, inte kul att läsa heller ju. Men ni kan ju sluta läsa nu och komma tillbaka nästa gång jag uppdaterat :)

Men samtidigt så känns det ju bra att skriva av sig lite, och även om man kanske inte vill lämna ut sig helt såhär på nätet så kan jag ju vara ärlig och släppa storhetsvansinnet en liten stund och erkänna att ni inte är så många som läser :)

Egentligen har det inte varit en dålig dag, men ibland så är man inte helt hundra bara.. Tror att jag är lite kontrollmänniska och perfektionist i vissa lägen fast jag kanske inte vill erkänna det alltid, känns jätte konstigt att ha nått på armen som jag inte har gjort själv eller valt till hundra procent.. Det går ju inte att ta av och på heller och det känns lite märkligt. Jag kommer säkert att vänja mig men det är tråkigt när jag liksom försöker hitta fel och inte bara kan vara som andra verkar vara; nöjda och glada och inte fundera så mycket kring allt.

Men då hade det inte varit jag ju, jag var ganska säker på att jag skulle reagera såhär men jag hoppas att jag också har rätt i att det släpper om ett par dagar..

Sen funderar jag mycket kring jobb, skola och livet efter mammaledigheten över lag. Kommer jag hinna klart med redovisningen? Kommer Lilla J slippa förskolan så länge som jag helst vill?

Jag ska gå och lägga mig nu och jag hoppas att morgondagen blir lättare och att jag känner mig som den vackra, underbara människa som jag, såklart, är. ;) (försöker med lite självpeppning då ni är dåliga på att skriva kommentarer)

sov gott och glöm inte att du är bäst!

Kommentarer
Postat av: Cecilia Carlsson

Tycker också att du är bra Sandra och jag är säker på att allt ordnar sig m framtiden. Och hur det än går så är du världens bästa mamma åt lilla Joy! Hoppas vi kan ses snart var länge sen kusinerna fick träffa kusinbarnet! Kram

2010-04-21 @ 21:31:10
Postat av: Sandra

tack Cissi :) Ja, det hade varit mysigt! va jättelänge sen! Kram!

2010-04-21 @ 22:32:16
URL: http://mybloggmyrules.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så här är livet lilla vän,men så har alla det till och från.Du är duktig o. en bra mor.Allt löser sig jag lovar,fast kanske inte till 100% som du vill just nu.Hoppas jag kan ta mig ner snart.KRAMAR till er från gammelmormor

2010-04-22 @ 09:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0