aj, aj :(

Idag slog sig Lilla J för första gången :( Fy vad det var hemskt.. Vi var uppe hos Lillan och Lilla F så satt jag på golvet och hade Lilla J bredvid mig. Hon tappade sin leksak, eller kastade den lite, så skulle hon vända sig efter den och ramlade med ansiktet ner i golvet :( Det var inte så farligt men oj vad det gjorde ont i mig! Blev helt svettig och kände mig som världens dåligaste mamma.. Jag vet att hon kommer slå sig ju mer hon rör sig och kryper och går men det var verkligen jobbigt.. Hon grät och jag fick med tårar i ögonen :( Det gick över ganska snabbt iaf så det var bra, men hoppas att det dröjer läänge innan ngt liknande händer igen. Det var verkligen ingen trevlig upplevelse!

Annars har vi haft en mysig dag, varit på promenad med Lillan och lilla F och sedan en sväng uppe hos dom :) Sen kom T och hämtade oss så åkte vi ner till tatuerings studion och pratade lite med Vladimir, kanske blir gaddning inom en snar framtid :)

Min lilla sötnöt :)


Kommentarer
Postat av: Jos

Söt hon är :)

2010-04-10 @ 00:38:24
URL: http://havesomerubbish.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Vad hon har vuxit.Det var första men tyvärr Sandra inte sista gången hon gjorde sig illa.Tack för hälsning.Kram gammelmormor

2010-04-10 @ 21:45:08
Postat av: emma

håller med.. om det där stella ramlade ner från soffan i veckan.. och oj va jag skakade i kroppen

2010-04-11 @ 20:20:02
URL: http://themami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0